Nėra pasirinktų paslaugų

       

D.U.K.

Ką daryti, jeigu už pirktus bilietus norime gauti PVM sąskaitą-faktūrą?

Jei pageidaujate gauti PVM sąskaitą-faktūrą už e-bilietų papildymus, Jums reikia registruotis portale https://bilietas.klaipedatransport.lt ir papildyti savo e-bilietų korteles kaip registruotas vartotojas. Tokiu atveju po e-bilietų papildymo PVM sąskaita-faktūra Jums bus atsiųsta automatiškai į Jūsų nurodytą elektroninio pašto adresą. Jei turite papildomų klausimų rašykite el. paštu aurelija.jonkiene@klaipedatransport.lt arba skambinkite telefonu 8 46 365093.

Į viršų

Ką daryti, jei noriu atšaukti arba panaikinti elektroninio bilieto papildymo operaciją jau apmokėjęs?

Taigi šiuo atveju Jums reikėtų kreiptis į įmonės VŠĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ atsakingus asmenis telefonu 8 46 365093 arba elektroninio pašto adresu aurelija.jonkiene@klaipedatransport.lt.

Į viršų

Ar yra galimybė papildyti e-bilieto kortelę keliems mėnesiams?

Šiuo metu e.bilieto kortelę papildyti galima terminuotu bilietu kuris galioja 30 dienų, 1 mėn., 6 mėn., 12 mėn. (darbo dienomis arba visomis mėnesio dienomis).

Į viršų

Ar mėnesinis e-bilietas galioja nuo papildymo dienos?

Mėnesinis elektroninis bilietas galioja kalendorinį mėnesį (t. y. nuo mėnesio pirmos iki mėnesio paskutinės dienos).

Į viršų

Kur galiu įsigyti e-bilieto kortelę?

Elektroninę kortelę įsigyti ir papildyti galite bilietų platinimo vietose, pažymėtose elektroninio bilieto ženklu. Daugiau informacijos www.klaipedatransport.lt.

Į viršų

Iki kurios mėnesio dienos turiu papildyti e-bilieto kortelę?

Elektroninio bilieto kortelę galima papildyti kitam mėnesiui nuo einamojo mėnesio 15 d. iki kito mėnesio 14 d. Pvz., norėdami naudotis elektroniniu bilietu liepos mėnesį, papildyti kortelę turite nuo birželio 15 iki liepos 14 dienos. Pildant kortelę 1–14 liepos mėnesio dienomis, e-bilietas įsigalioja papildymo dieną, tačiau bilietas galioja iki kalendorinio mėnesio pabaigos, t. y. iki liepos 31 dienos.

Į viršų

Kaip sužinoti, ar e-bilieto kortelė yra papildyta?

E-bilieto galiojimą Jūs galite patikrinti mūsų portale https://bilietas.klaipedatransport.lt , skiltyje – „E-bilieto galiojimas“ įvedę elektroninio bilieto ID (brūkšninio kodo numerį). Registruotas vartotojas gali vienu metu patikrinti savo naudojamus e-bilietus pasirinkęs darbastalio įrankį „Mano e-bilietų galiojimas“.

Į viršų

Nerandate atsakymo?

Kilus klausimams dėl elektroninio bilieto galite kreiptis VŠĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“, Klaipėda, nemokama telefono linija 8 800 12344 arba rašykite el. paštu sekretoriatas@klaipedatransport.lt.

Į viršų
Į pradžią